西关四少

This Love - Maroon 5

莫西顾:

        Maroon5,中文译名魔力红乐队。听过他们的《Maps》或者《Animals》的人,都知道他们的歌有一种骚气,但这首《This Love》却完全是另外一个风格,一如既往的动感,但是主唱的声音收敛了不少,融合了更多的流行,摇滚以及放克元素,整体来说是一首抖腿向的歌曲,抖抖抖,停不住。


歌词:


I was so high I did not recognize
我昏了头 竟然没有发觉

The fire burning in her eyes
在她眼中的怒火

The chaos that controlled my mind
我的脑海一片混乱

Whispered goodbye and she got on a plane
悄声说了再见 她头也不回的登上飞机

Never to return again
永远离开了我

But always in my heart
但我对她无法忘怀

This love has taken its toll on me
这熊熊烈爱让我付出惨痛代价

She said Goodbye too many times before
她说过太多次的再见

And her heart is breaking in front of me
她的心在我面前片片碎落

I have no choice cause I won't say goodbye anymore
我没有任何选择的余地 我不想再道别

I tried my best to feed her appetite
我曾经尽力的取悦她

Keep her coming every night
让她每晚都开心

So hard to keep her satisfied
我曾经努力的满足她

Kept playing love like it was just a game
她却将爱当作是一场游戏

Pretending to feel the same
假装没什麼感觉

Then turn around and leave again
然后再度离我远去

I'll fix these broken things
我要弥补过去的错

Repair your broken wings
修复你的折翼

And make sure everything's alright
我要让一切都好转

My pressure on your hips
这烈爱的激情

Sinking my fingertips
渗透我的指尖

Into every inch of you
进入你的每一吋肌肤

Cause I know that's what you want me to do
因为我知道你要我这麼做

This love has taken its toll on me
这熊熊烈爱让我付出惨痛代价

She said Goodbye too many times before
她说过太多次的再见

And her heart is breaking in front of me
她的心在我面前片片碎落

She said goodbye too many times before
她说过太多次的再见


评论

热度(153)